Jaha kolkin lohkoon tehty pannu oli viime kesänä myynnissä runko pannuna.
Ja myynti ilmo unohtu poistaa. Nyt rauman ukko oli sitte ilmon löytäny. Irrotetaan sitte ja pannu raumalle. Tähän sitten askarrellaan joku vaiheessa oleva pannu valmiiksi. Menee se kesä näinkin. Shortsikeleissä pannun kasaminen on kyllä ihan sopivaa hommaa.
Siihen tupsahti laattialle. Seuraava pannu on 2 reikä kansilla, niin jotain pitää vähä tilaillakki, vaikka tästä jäi pinta pellit ja apulaitteet ittelle.



0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu